Termeni și condiţii

Limitarea răspunderii administratorului site-ului www.nacon.ro

Acest site web are ca scop facilitarea accesului vizitatorilor Nacon Invest la informaţiile referitoare la serviciile oferite și la termenii lor de utilizare.
Scopul nostru este de a asigura date complete și actualizate pe site-ul web. În mod expres, utilizatorii site-ului sunt de acord să exonereze de răspundere  Nacon Invest pentru orice acţiune judiciară sau extrajudiciară, care provine ca urmare a utilizării incorecte sau frauduloase a site-ului.

Pentru cazuri de forţă majoră,  Nacon Invest și/sau operatorii, directorii, angajaţii și reprezentanţii săi, sunt exoneraţi total de orice răspundere. Cazurile de forţă majoră includ, dar nu se limitează la erori de funcţionare ale echipamentului tehnic al ui Nacon Invest, lipsa funcţionării conexiunii la internet, lipsa funcţionării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele site-ului, erorile de operare etc.

Utilizatorii sunt de acord să protejeze și să asigure  Nacon Invest și/sau pe operatorii, directorii, angajaţii și reprezentanţii săi de și împotriva oricăror cereri, pretenţii, acţiuni, impuneri, pierderi, daune, costuri (incluzând, fără niciun fel de limitare, onorariile avocaţilor), cheltuieli, judecăţi, decizii, amenzi, regularizări sau alte obligaţii rezultate sau relaţionate cu orice altă acţiune a utilizatorilor în legătură cu utilizarea site-ului www.nacon.ro.

Nacon Invest își rezervă dreptul de a elimina în orice moment orice conexiune sau program afiliat.  Nacon Invest nu garantează un acces neîntrerupt sau lipsit de probleme la acest site web.

Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilităţi sporite a informaţiilor, iar  Nacon Invest nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conţinutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor site-uri.

Abonarea utilizatorilor la newslwettere și alerte

Utilizatorii site-ului www.nacon.ro au posibilitatea de a primi newslettere și alerte prin poșta electronică pe baza consimţământului lor, existând posibilitatea ca utilizatorii să poată opta oricând pentru a primi astfel de notificări, cu un singur click pe link-ul de abonare newsletter/alertă. Vă rugăm să consultaţi sectiunea dedicată Protecţiei datelor cu caracter personal pentru mai multe detalii în acest sens.

De asemenea, în vederea asigurării unui nivel sporit de securitate, la sfârșitul vizitei pe site-ul www.nacon.ro recomandăm închiderea ferestrei browser-ului în care s-a lucrat.

Faţade

Prelucrarea datelor personale

NOTĂ DE INFORMARE PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Pentru Nacon Invest protecţia datelor personale este foarte importantă. De aceea, acordăm o importanţă deosebită datelor dumneavoastră. Prelucrarea datelor se face în condiţii de legalitate, echitate și transparenţă, cu asigurarea securităţii adecvate a datelor, inclusiv protecţia împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale.

Scopul prezentei Note de informare îl reprezintă explicarea modului în care ne asigurăm că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate în mod legal în baza Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulaţie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor sau GDPR).

Despre noi

Denumirea: Nacon Invest SRL

Sediul social: Str.A.D. Xenopol 8, etaj 1

Cod unic de înregistrare fiscală: RO10035103

Telefon: +40730032192

E-mail: office@nacon.ro

Datele de contact ale responsabilului cu protecţia datelor:

Adresa de corespondenţa: Str.A.D. Xenopol 8, etaj 1

E-mail: office@nacon.ro

Datele cu caracter personal prelucrate de Nacon Invest SRL

  • Informaţii generale: nume, prenume, adresa de domiciliu, e-mail, telefon, data nașterii, vârstă, cetăţenie, CNP, loc de muncă, certificat de naștere, informaţii din actul de identitate, semnătura, naţionalitate, sex, date membri de familie;
  • Date de contact: număr de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu sau reședinţă;
  • Date de facturare și plăţi: adresa de facturare; numărul contului bancar; numărul cardului bancar; numele și prenumele titularului contului bancar sau al cardului bancar; data de la care cardul bancar este valabil; data expirării cardului bancar

Temeiurile juridice al prelucrări datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal vor fi prelucrate doar atunci când există un temei juridic stabilit de legislaţia naţională sau europeană. Prelucrarea de categorii speciale de date cu caracter personal, cum ar fi datele privind sănătatea, vor fi prelucrate atunci când:

  • persoana vizată și-a dat consimţământul explicit pentru prelucrarea acestor date cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice;
  • prelucrarea este necesară în scopul îndeplinirii obligaţiilor și al exercitării unor drepturi specifice ale operatorului sau ale persoanei vizate în domeniul ocupării forţei de muncă și al securităţii sociale și protecţiei sociale, în măsura în care acest lucru este autorizat de dreptul Uniunii sau de dreptul intern ori de un acord colectiv de muncă încheiat în temeiul dreptului intern care prevede garanţii adecvate pentru drepturile fundamentale și interesele persoanei vizate;
  • prelucrarea este necesară pentru protejarea intereselor vitale ale persoanei vizate sau ale unei alte persoane fizice, atunci când persoana vizată se află în incapacitate fizică sau juridică de a-și da consimţământul;
  • prelucrarea se referă la date cu caracter personal care sunt făcute publice în mod manifest de către persoana vizată;
  • prelucrarea este necesară pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă;
  • prelucrarea este necesară din motive de interes public major, în baza dreptului Uniunii sau a dreptului intern, care este proporţional cu obiectivul urmărit, respectă esenţa dreptului la protecţia datelor și prevede măsuri corespunzătoare și specifice pentru protejarea drepturilor fundamentale și a intereselor persoanei vizate;
  • prelucrarea este necesară în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare știinţifică sau istorică ori în scopuri statistice, în baza dreptului Uniunii sau a dreptului intern, care este proporţional cu obiectivul urmărit, respectă esenţa dreptului la protecţia datelor și prevede măsuri corespunzătoare și specifice pentru protejarea drepturilor fundamentale și a intereselor persoanei vizate.

Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Nacon Invest asigură confidenţialitatea datelor cu caracter personal prelucrate în conformitate cu acordul exprimat de persoană vizată și conform prevederilor legale. Accesul la informaţiile tratate drept confidenţiale va fi limitat la acele persoane, care prin natură activităţii desfășurate, este necesar să ia cunoștinţă de aceste informaţii în scopul ducerii la îndeplinire a scopului, raporturilor juridice născute în relaţie cu Nacon Invest. Aceste persoane sunt ţinute să respecte caracterul confidenţial al acestor informaţii, asumându-și la rândul lor obligaţia de a asigura și păstra confidenţialitatea acestor date și informaţii și de a le prelucra în conformitate cu cerinţele legale. Nacon Invest va respectă dispoziţiile legale aplicabile domeniului de activitate, inclusiv ale Legii nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii în ceea ce privește perioada de stocare a datelor cu caracter personal.

  • Datele care sunt necesare în scopuri legate de serviciile noastre vor fi stocate pe durata contractului de prestări servicii.
  • Datele legate de plăti/facturare vor fi stocate pe o perioadă de 10 ani, conform Legii nr. 82/1991 privind contabilitatea;
  • Datele privind supravegherea video pentru asigurarea securităţii bunurilor și persoanelor, respectiv a înregistrării apelurilor telefonice se vor stoca pe o perioada de 30 de zile calendaristice, respectiv în conformitate cu temeiurile prevăzute de legislaţia în vigoare;
  • Datele înregistrării apelurilor telefonice se vor stoca pe o perioada de 6 luni, respectiv în conformitate cu temeiurile prevăzute de legislaţia în vigoare, iar documentele încărcate pe site vor fi stocate pentru un termen de 30 de zile, ulterior acestui termen documentele vor fi șterse automat;
  • Datele privind procesul de recrutare vor fi păstrate pe o perioada de 6 luni de la încheierea procesului de recrutare/selecţie;
  • Prelucrarea datelor în scop de marketing va avea loc pe durata relaţiei contractuale cu Nacon Invest, precum și după încetarea acesteia. În situaţia în care persoană vizată își retrage consimţământul de marketing direct, datele nu vor mai fi prelucrate în acest scop, din momentul retragerii consimţământului.
  • De asemenea, datele persoanei vizate pot fi prelucrate și pe durata existenţei unei obligaţii legale pentru păstrarea datelor, respectiv pe durata de existenţa a unui alt temei justificativ legal, în conformitate cu exigenţele art. 6 din Regulamentul General UE privind protecţia datelor.

Drepturile dumneavoastră

  • Dreptul de acces: Aveţi dreptul de a obţine din partea Nacon Invest o confirmare că prelucrează sau nu datele dumneavoastră cu caracter personal iar în caz afirmativ, acces la datele respective și la anumite informaţii stabilite de Regulament.
  • Dreptul la rectificarea datelor: Aveţi dreptul de a obţine din partea Nacon Invest rectificarea datelor cu caracter personal inexacte. Ţinându-se seama de scopurile în care au fost prelucrate datele, aveţi dreptul de a obţine completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declaraţii suplimentare.
  • Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”): Cunoscut în special ca „dreptul de a fi uitat“, acesta se bazează pe principiul de a garanta oricărui individ libertatea de a face ce vrea cu datele sale personale, inclusiv de a le șterge, dacă nu există un motiv convingător sau special pentru continuarea procesării și stocării acestora.
  • Dreptul la restricţionarea prelucrării: Restricţionarea prelucrării înseamnă marcarea datelor cu caracter personal stocate cu scopul de a limita prelucrarea viitoare a acestora.
  • Dreptul la portabilitatea datelor: Scopul acestui drept este de a vă oferi posibilitatea efectivă de a avea mai mult control asupra datelor cu caracter personal. Dreptul de portabilitate a datelor se aplică numai în cazul în care: datele sunt procesate prin mijloace automate; persoana vizată și-a dat consimţământul pentru prelucrare; prelucrarea este necesară pentru a îndeplini condiţiile stipulate printr-un contract.
  • Dreptul de opoziţie: Aveţi dreptul de a vă opune atunci când prelucrarea datelor personale se face în scopuri de marketing direct; pentru realizarea de profiluri; prin mijloace automate; sau în scopuri știinţifice sau istorice.
  • Dreptul de a nu fi supus unor decizii automatizate, inclusiv profilarea: Pentru a asigura conformitatea cu acest drept, Nacon Invest va identifica în permanenţă dacă oricare dintre operaţiunile procesare include un proces automat de luare a deciziilor și va actualiza procedurile în consecinţă pentru a răspunde cerinţelor GDPR.
  • Dreptului de a vă retrage consimţământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimţământului înainte de retragerea acestuia în anumite condiţii expres prevăzute de legislaţia naţională și europeană precum șidreptul de a depune o plângere în faţa unei autorităţi de supraveghere.

Pentru a vă exercita oricare dintre drepturi menţionate mai sus pentru sau pentru a transmite orice fel de întrebare sau nelămurire privind aspectele menţionate în prezenta notă de informare, vă puteţi adresa folosind datele de contact menţionate la începutul acestui document.

Categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal sunt prelucrate, în principal, de Nacon Invest, însă în anumite situaţii punctuale se va apela la parteneri externi. Prelucrarea datelor cu caracter personal de către partenerii externi ai Nacon Invest se va face doar dacă aceștia oferă garanţii suficiente pentru punerea în aplicare a unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, astfel încât prelucrarea să respecte cerinţele prevăzute în Regulament și să asigure protecţia drepturilor persoanei vizate.

  • Auditori, avocaţi sau alţi consultanţi externi: Prelucrarea datelor de către aceste categorii profesionale se va face doar cu respectarea strică a secretului profesional și a confidenţialităţii datelor cu caracter personal..

Transferul datelor

Nacon Invest nu transferă date cu caracter personal către o ţară terţă sau o organizaţie internaţională. În cazul în care se va decide transferul către o ţară terţă sau o organizaţie internaţională, acestea vor fi transferate doar cu respectarea strică a condiţiile impuse de GDPR și de legislaţia română pentru a ne asigura că nivelul de protecţie a persoanelor fizice garantat nu este subminat.

Refuzul de a ne furniza datele

Nacon Invest va prelucra datelor cu caracter personal doar în condiţii de legalitate, respectând cu stricteţe principiile legate de prelucrarea datelor cu caracter personal stabilite de legislaţia naţională și europeană. Nu aveţi obligaţia de a ne furniza datele dumneavoastră cu caracter personal însă refuzul acestuia va conduce la imposibilitatea accesării serviciilor noastre.

Inexistenţa unui proces decizional automatizat

Datele cu caracter personal precum și oricare dintre operaţiunile de procesare din cadrul Nacon Invest nu include un proces decizional bazat exclusiv pe prelucrarea automată a datelor, inclusiv crearea de profiluri.

Modificarea Notei de informare

Deoarece Nacon Invest se preocupă constant conformării cu cerinţele privind protecţia datelor personale această Notă se poate modifica și actualiza oricând. De aceea, vă rugăm să reveniţi pe această pagină de fiecare dată când utilizaţi serviciile noastre.